Thursday 4 July 2013

"Saya tak terkejut pun perkara itu berlaku," Bekas teman wanita Shah Jaszle

Posted By: TTO Admin - 4.7.13
"Saya tak terkejut pun perkara itu berlaku," Bekas teman kekasih Shah Jaszle
PELAKON, Maria Farida akui tidak terkejut dengan kontroversi yang melanda pelakon, Shah Jaszle yang pernah menjadi kekasihnya sebelum ini.

"Saya tak terkejut pun perkara itu berlaku," katanya ketika ditemui pada majlis memperkenalkan produk terbaru Habib Jewels, hari ini. Maria menegaskan sudah tidak mengambil tahu tentang Shah selepas kisah cinta mereka berakhir.

"Selepas dah tak ada apa-apa, saya tak nak ambil tahu langsung tentang dia.

"Tapi sebab orang bercerita, saya dapat tahu tentang kes tersebut," katanya.

Beberapa tahun lalu, kisah cinta Maria dan Shah menarik tumpuan. Selepas berpisah, Shah bercinta pula dengan pelakon, Miera Liyana.- Sinar Harian

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab