Tuesday 28 January 2014

Isteri tidak sedar dirogol sekumpulan rakan suami ketika mabuk di Sibu

Posted By: TTO Admin - 28.1.14
Gambar Hiasan
SIBU: Seorang isteri pekerja sebuah tapak pembinaan di Jalan Lanang di sini menjadi mangsa rogol sekumpulan lelaki pada malam Sabtu lalu.

Menurut sumber, mangsa yang berusia dalam lingku-ngan 20-an dikatakan meng-ikuti satu sesi minum ber-sama suami dan dua rakan lelaki mereka di kuarters pekerja di situ.

Difahamkan, selepas dua rakan lelaki berkenaan ber-edar dari situ pada jam 10.30 malam, pasangan suami isteri tersebut dikatakan mengajak beberapa orang rakan sekerja di tapak pembinaan tersebut untuk meneruskan sesi minum di bilik mereka.

Sesi minum tersebut dikatakan semakin rancak sehingga pasangan suami isteri terebut dikatakan tidak sedarkan diri sehingga keesokan pagi-nya.

Apabila si isteri terbangun pada pagi Ahad itu, dia mendapati pakaiannya berada dalam keadaan tidak teratur dan kusut.

Si isteri berasa hairan kerana dia tidak mungkin melakukan hubungan seks dengan suaminya kerana suaminya sudah tertidur terlebih da-hulu.

Bimbang dan curiga sesuatu yang buruk telah berlaku kepadanya, si isteri kemudian bertanya kepada suaminya sama ada mereka berdua ada melakukan persetubuhan pada malam itu.

Selepas mendapati suami-nya tidak menyetubuhinya pada malam itu, dia terus memberitahu suaminya bahawa dia mungkin dirogol secara bergilir-gilir oleh rakan sekerja di situ ketika dia berada dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana sudah mabuk.

Satu laporan polis telah di-buat oleh pengadu di Balai Polis Sentral Sibu kelmarin. -The Borneo Post

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab