Tuesday 17 December 2013

Skandal Adi Putra jawab isu pakaian nampak lurah dalam Sidang Media!

Posted By: TTO Admin - 17.12.13

Selepas kes Skandal Adi Putra digugurkan oleh pihak Polis,  Hj Amiruddin, suami Noraida yang tidak berpuas hati dengan keputusan tersebut mengadakan sidang media dan mahu agar kes tersebut dibuka semula.

Namun, lain pula yang terjadi apabila Noraida yang berpakaian agak mencolok mata ketika menghadiri sidang media itu menjadi tumpuan lensa wartawan dan jurugambar. Malah, ketika gambar-gambar Noraida dimuatnaik ke laman hiburan, ramai yang mengutuk gaya pemakaiannya yang seksi.

"Bini haji nye longkang pun bole tahan dlm jgak! Takmo ckp adi, ramai lelaki pun nak exchange gbr lucah dgn dia..lolx" Komen seorang pengguna Facebook.

"Pak haji hoi malulah pakaian bini ko mcm tu ...udah2 lah tu.knp nak heboh2 lagi.Baik tutup aib masing2.Klu bini sendiri tak melayan pun tak menjadi jgk." kata Ummi Aisy dalam komen blog hiburan.

Gambar-gambar Noraida telah memberikan persepsi negatif kepada pasangan itu. Malah ramai yang mula kembali memberi sokongan dan berpihak kepada Adi Putra.

Pada 14 September, seorang pengguna Twitter menegur Noraida di laman twitter peribadinya. Noraida telah memberi respon seperti printscreen dibawah:


"sy bkn sengaja.Jaket yg patut sy pakai tercabut butang n dah lambat ke pc (Press Conference).sy sepatutnya tak join pc tp last minute.tq ambil berat." Kata Noraida.

Namun alasannya itu turut mendapat kritikan pengguna twitter yang lain. Antara yang memberi komen:


Mungkin sudah tiba masanya Noraida dan suami perlu menerima kritikan dan teguran dari peminat hiburan. Setiap kejadian pasti ada hikmah disebaliknya.

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab