Thursday 13 February 2014

Wanita bergaji besar menderita suami hanya pandai habiskan duit & beri nafkah batin

Posted By: TTO Admin - 13.2.14
Kuala Lumpur: Pengorbanan mereka mengambil alih tanggungjawab menyara keluarga bukan saja tidak dihargai, malah suami yang mereka tanggung bertindak kejam dengan memukul, mengugut serta mendera secara seksual.


AYU menceritakan kisah ditumbuk suami kepada wartawan.

Itu nasib tiga wanita berjawatan tinggi yang menjadi mangsa penganiayaan suami masing-masing, menyebabkan hidup mereka menderita biarpun selepas seorang daripada mereka bercerai.

Mangsa pertama mahu dikenali sebagai Ayu, 30 yang bekerja sebagai pengurus syarikat swasta, 30, berkata, dia berkahwin dengan suaminya yang bekerja sebagai juruteknik pada 2008 atas dasar suka sama suka.

Bagaimanapun, katanya, selepas hampir empat tahun hidup bersama pelbagai masalah timbul kerana suami yang gajinya lebih rendah, hanya tahu menghabiskan wang dan langsung tidak menyumbang dalam nafkah zahir.

“Saya sedar gaji dia tak banyak dan saya juga tak kisah jika banyak urusan tanggungan keluar menjadi tanggungjawab saya, tapi siapa yang boleh tahan jika hampir semua duit gaji saya dia ambil. -Harian Metro

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab