Friday 28 February 2014

Status sayu Biker dalam Facebook seolah duga ajal tiba (6 Gambar)

Posted By: TTO Admin - 28.2.14

Status sayu pemilik Facebook Tengku Joe akhirnya menjadi kenyataan apabila motorsikal berkuasa tinggi ditunggangnya terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawanya pagi tadi.

Status Arwah Mohd Anis sehari sebelum kemalangan itu seakan-akan seperti petanda kedatangan ajalnya. Beliau merupakan seorang penjawat awam yang bertugas di Jabatan Imegresen, Alor Setar, Bahagian Forensik bersama-sama UPP di Sempadan Bukit Kayu Hitam.

" Hari ini aku boleh mandi sendiri, mungkin esok orang lain yang akan memandikan aku. Hari ini aku bahagia bersama orang di sekelilingku, mungkin esok aku akan bersendirian di sana. Andai kata hari hari terakhir aku hidup di dunia, ampunkanlah salah dan silap aku sepanjang perkenalan kita. Sekiranya aku pergi sedekahkanlah al-Fatihah sebagai tanda kau merinduiku." -Tengku Joe



Komen rakan Mohd Anis

"Ya Allah...baru je sembang dgn arwah ttg syiah kat malaysia...Allah.lebih sayangkan dia..mmg terasa lately.byk posting ttg dakwah..arwah pergi di hari jumaat yg mulia..semoga dtempatkan di kalangan hamba2Nya yg soleh dan ditemptkan tempatmu di Jannah...ameen..." -Syful Whb


Kejadian yang sama dalam sebulan

Dalam bulan ini sahaja, terdapat dua kejadian yang sama berlaku. Arwah Adiba Yasmin Ahmad dan Arwah NorFaezah juga merupakan mangsa kemalangan maut telah memuatnaik status "kematian" di dalam akaun Facebook masing-masing seakan-akan menduga ajal mereka telah tiba. -TengokTVOnline. 


*Jenazah akan dikebumikan selepas solat asar di Masjid Al Raudah Perlis.

**Semoga Arwah Mohd Anis, Adiba Yasmin dan NorFaezah ditempatkan bersama golongan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah




Kredit pic: Daily Traffic Report

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab