Wednesday 26 February 2014

Panas! Sharnaaz dedah 3 Gambar salinan perbualan SMS dengan Fauzi Nawawi

Posted By: TTO Admin - 26.2.14


Berdepan saman maksimum! Itu kata-kata amaran dari Sharnaaz ditujukan kepada pasangan suami isteri, Fauzi Nawawi & Lisdawati yang sebelum itu telah mengeluarkan kenyataan kepada pihak media kononnya Lisdawati diancam & diugut oleh Sharnaaz di lokasi pengambaran.




Kredit Gambar Harian Metro

Dipetik dari Harian Metro hari ini, Sharnaaz memberikan tempoh seminggu kepada Fauzi Nawawi dan isterinya untuk meminta maaf secara terbuka atau bakal berdepan dengan tindakan undang undang.

“Saya bagi masa seminggu kepada Poji (Fauzi) dan Lisdawati untuk minta maaf secara terbuka. Mereka juga kena minta maaf pada mak bapa saya atas apa yang sudah berlaku”

“Mereka sudah membuat cerita dan memburukkan keadaan, sedangkan benda ini boleh diselesaikan dengan baik. Bila orang panggil kita anjing kurap dan membabitkan mak bapa dalam kes ini, tahap kesabaran saya pun ada batasnya”

“Kalau mereka tak minta maaf dan terus memalukan saya, tunggu saja saman (daripada) saya semaksimum mungkin,” ujar Sharnaaz Ahmad tegas. - Sumber

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab