Monday 17 February 2014

Gadis ikut teman lelaki kenalan facebook dirogol bergilir-gilir

Posted By: TTO Admin - 17.2.14

Kota Bharu: Tindakan seorang gadis mengikut teman lelaki yang baharu dikenali menerusi Facebook ke rumah sewa, mengundang padah apabila dirogol secara bergilir-gilir dalam kejadian di Kampung Geting dekat Tumpat.

Mangsa berusia 17 tahun itu menerima ajakan lelaki yang dikenali sejak dua minggu lalu itu, untuk berkunjung di rumah, sebelum menjadi mangsa rogol oleh pemuda itu jam 11.30 malam Jumaat lalu.

Lebih malang, beberapa rakan teman lelakinya yang berada dalam rumah itu mengambil kesempatan merogol mangsa secara bergilir-gilir, selepas mencekik leher mangsa itu yang cuba melawan untuk melepaskan diri.

Mangsa hanya dihantar pulang ke rumah keluarganya di Pulau Panjang, Jalan Pengkalan Chepa pagi kelmarin oleh teman lelaki terbabit.

Tidak bersekolah

Remaja yang sudah tidak bersekolah itu kemudian memaklumkan kejadian terbabit kepada ibunya sebelum dibawa membuat laporan polis.

Namun, pemeriksaan perubatan mendapati gadis itu bukan setakat menjadi mangsa rogol terbabit, sebaliknya sedang mengandung dua bulan hasil hubungan terlarang dengan teman lelaki sebelum ini.
Ketua Polis Daerah Tumpat, Superintendan Zaharudin Rasip, ketika dihubungi mengesahkan kejadian rogol yang menimpa mangsa.

Beliau berkata, susulan laporan diterima setakat ini polis sudah menahan lima lelaki di sekitar Tumpat, pagi semalam.

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab