Tuesday 25 February 2014

"Buat Nely, abang sayang awak" - Sharnaaz Ahmad

Posted By: TTO Admin - 25.2.14

Sharnaaz luah perasaan cinta kepada pelakon Neyldia Senrose - "Buat Nelydia, abang sayang awak" itulah sebahagian bait kata-kata romantik yang diluahkan Sharnaaz kepada Neyldia Senrose sebaik tamat penggambaran drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta.



Bukan sahaja romantik malah bakal membuat Neyldia Senrose terbawa-bawa dalam mimpi. Siapa tidak tergoda dengan ketampanan Sharnaaz ditambah pula dengan perwatakannya yang suka bergurau dan berjenaka. Pada admin, Sharnaaz tidaklah segarang dan panas baran seperti yang disangka oleh pelakon lain.

Mungkin masih ada kalangan peminat yang belum membaca luahan cinta Sharnaaz yang ikhlas kepada Nelydia di Instagram dua hari lepas. Admin ada sertakan kata-kata romantik Sharnaaz di bawah.

"Terima kasih atas semua yg telah awak bagi pada abang.. Awak seorang yg sangat istimewa.. U r a very nice girl, people who never appreciates u deserve a kick to a jaw.. U make it happen and without u jebat or me is 0, tq @nelydiasenrose .. And to my team , abang jamal, che pon, sagat, along, pakcik, abg jai, ah seng, abg din cina abg din boroi, jas, awei, sue , helda, ujang, sam, jija, alex, abg jalal, kak jai, ziela, emansufi, mak wan, mak wa, pak wan, abg catering, tony, adlin dan pada nama yg saya tak sebut maaf, awak semua bahagiakan saya setiap detik.. Buat Nelydia, abang sayang awak." Kredit-plbgaimacam

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab