Monday 2 September 2013

Amah Indonesia bunuh kucing dan curi duit majikan sebelum melarikan diri

Posted By: TTO Admin - 2.9.13

Dibawah merupakan cerita ringkas yang dibuat oleh pengadu dalam sebuah forum.



PEMBANTU RUMAH INDONESIA BUNUH KUCING & REMBAT RM
BUKIT KATIL MELAKA 29-08-13

7:30 pagi. Perempuan ini beritahu ada kucing mati. Terkejut, maka kami tergesa keluar dari bilik untuk tengok kucing itu lalu terlupa mengunci pintu. (Belang yang riang dan sihat tiba-tiba mati? Misteri.)

7:42 pagi. Saya sempat masuk semula ke bilik ambil telefon, rakam gambar Belang sebelum dikebumikan di belakang rumah.

7:57 pagi. Kelekaan menguruskan Belang (adik menguruskan anak) digunakan perempuan ini untuk masuk ke bilik saya dan mencuri beg duit saya berisi IC, lesen, kad kredit, kad-kad ATM dan kad kerja bersama wang tunai RM1500 seterusnya melarikan diri dengan kononnya membuang sampah. Kunci rumah ditinggalkan atas kereta.

Untuk rekod, tidak pernah sekali pun saya tinggalkan bilik tidak berkunci sejak perempuan ini bekerja dengan kami bermula SEMINGGU lepas. Skop tugasnya memberi makan 27 ekor kucing jalanan yang kami kutip, rawat dan pelihara (termasuk Hitler yang muncul dalam video ini), bersihkan pasir, kemas rumah kucing dan kemas rumah kami KECUALI menjaga anak dan memasak.

Rakaman CCTV di rumah kucing (tidak disertakan atas sebab keselamatan kucing-kucing kami) memberi petunjuk dia 'mengerjakan' Belang pukul 4:00 petang Rabu, sehari sebelum dia mencuri dan berambus.

Jika dia sanggup bunuh kucing yang tak berdosa, dia sanggup bunuh anak, mustahil? Jika dia sanggup curi duit, dia sanggup culik anak, mustahil?

Hari kedua di sini dia sudah minta dipinjamkan duit sejuta lima ratus rupiah dan minta bercuti dua hari sahaja untuk pulang ke Bengkalis kerana rindukan bapaknya di kampung. Apabila permintaannya tidak diendahkan dia siap tulis surat minta perkara yang sama.

Kepada kawan-kawan yang terjumpa perempuan berkulit gelap, berbibir tebal dan berperangai burok dari Bengkalis macam ini harap bawa dia ke Balai Polis berhampiran. Semoga perbuatan perempuan bernama Widia Asmara (asmara konon!) mendapat balasan setimpal dari Allah.




Gambar Kucing yang dibunuh
Perbuatan amah ketika tiada majikan dirumah

#Fuh, nasib baik kucing

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab