Thursday 5 September 2013

Lagi penghinaan terbaru kepada Islam oleh Adlin binti Abdul Jalil

Posted By: TTO Admin - 5.9.13

Adlin binti Abdul Jalil melalui posting terbarunya di Facebook telah mengupload satu gambar penghinaan kepada Islam iaitu babi panggang beserta caption yang melampau: 
Assalamualaikum sayang-sayangku! Makcik ingin menjemput sayang2 sekelian ke Restoran Geletek Allah yang dianjurkan oleh Parti Geletek Allah yang baru-baru ini telah dirasmikan halal oleh JAKIM. Menu spesel hari ini ialah "Allah Guling". Anak-anak sekelian dijemput menjamu selera di Restoran Geletek Allah dan sila berikan referens MHSAW dan anak boleh dapat diskaun 80% dan hadiah istimewa seperti tasbih, Al-Quran, sejadah dari Mekah, air zam zam, dan banyak lagi! Salam sayang, MHSAW P.S. Hidangan menu istimewa "Allah Guling" dirasmikan dan dijamin halal oleh JAKIM.
Sebelum ini, Adlin telah mencetuskan kemarahan rakyat Malaysia apabila menghina Yang dipertuan Agong. Pihak SKMM telah menjalankan siasatan dan melakukan beberapa tindakan seperti meminta pihak Facebook dan Twitter memadam akaunnya. Oleh kerana Adlin dikatakan menetap di Sweden, pihak SKMM tidak dapat menahannya;
Kes yang melibatkan individu yang tinggal di Sweden ini, tidak dapat dibawa pulang ke Malaysia kerana 'berada dalam perlindungan perjalanan antarabangsa'. Namun sekiranya individu tersebut berjaya dibawa pulang ke tanah air melalui kerjasama pihak Interpol. Individu terbabit pastinya akan berdepan dengan tindakan undang² membabitkan kesalahan menghasut, memperkecilkan agama dan menghina Yang di-Pertuan Agong.

Identiti Adlin binti Abdul Jalil yang telah dikenalpasti:

Maklumat menyatakan, wanita ini berada di Sweden dan menjadi penyebar agama Kristian setelah murtad. Beberapa versi lain pula menyatakan, Adlin Abdul Jalil yang gambar dan salinan kad pengenalannya tertera di media Internet, adalah mangsa penyamaran.




Antara gambar penghinaan kepada Islam yang diupload di dalam Facebook:

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab