Tuesday 19 May 2015

Ayah cerita kejadian anak nyaris jadi mangsa culik (Gambar)

Posted By: TTO Admin - 19.5.15

Sejak kebelakangan ini, banyak kes ngeri dan kejam melibatkan kanak-kanak berlaku di negara kita. Baru hari ini Pengguna Facebook, En. Nazri menceritakan bagaimana anaknya hampir menjadi mangsa culik ketika berada di Institut Jantung Negara. Baca kejadian itu:
Just nak share kat korang semua, kejadian berlaku semalam 18.05.2015 anak aku yg paling bongsu umur 2 tahun nyaris2 kena culik kat IJN jln Tun Razak.. dlm lobby IJN. kisahnya mak mertua aku bwk abang dia gi check jantung kat sana so dia bwk anak aku sorang..aku dgn isteri tak ikut masa tu.mak mertua aku letak kejap je anak aku kat kerusi sbb nak jwb call.tau2 je anak aku xde kat situ..punyalah terkejut mak mertua aku sambil berlari cari anak aku nie.ada satu nurse nampak anak aku..dah kena dukung dgn sorang perempuan..'pakai tudung'. baju anak aku dah kena tukar lain..nasib baik lah ada satu nurse kat situ kenal dgn mak mertua aku..dia perasaan anak aku menangis sekuat hati, nurse tu pon kejar si perempuan sakai tu sambil tanya anak siapa yg dia dukung..ini bukan anak awk ni..saya kenal nenek dia awk nak bwk dia kemana tanya si nurse..perempuan sakai tu trus takut...letak anak aku kat lantai pastu cabut lari...yg aku terkilan xdpt tangkap perempuan sakai tu...tolong share..kejadian semalam ni boleh berlaku pada semua orang..tolong awasi anak masing2.

P/s: terima kasih kepada Nurse yg nampak anak aku dilarikan masa kejadian tu..jasa mu aku kenang sampai mati
Semoga para ibu-bapa dan penjaga tidak leka walaupun sesaat ketika bersama anak-anak kecil... Kejian seperti ini boleh berlaku dimana-mana sahaja...

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab