Tuesday 20 May 2014

Lelaki malu besar, terpaksa ke hospital keluarkan "DiIdo" bergegar dalam usus

Posted By: TTO Admin - 20.5.14

SEORANG lelaki dihantar ke unit kecemasan sebuah hospital di Fresno, California kerana satu sebab yang pelik dan menghairankan.

Pesakit itu yang dirahsiakan identitinya pada mulanya keberatan memberitahu doktor sebab dia datang ke hospital dalam keadaan tidak selesa.


Selepas dilakukan imbasan X-ray, barulah ditemui rupa-rupanya sebuah ‘diIdo‘ iaitu sejenis alat seksual tersekat di bahagian usus besarnya.

“Kami boleh melihat dengan jelas satu objek besar di dalam kawasan usus besarnya,” kata jururawat Stevey Pope yang merawat lelaki itu menurut laporan laman web Metro UK.

Lebih menghairankan ‘diIdo’ berkenaan masih berfungsi dan bergegar di dalam badan lelaki itu.

Selepas penemuan itu, barulah isteri lelaki itu mendedahkan kejadian itu berlaku ketika mereka berdua sedang menjalani saat intim antara mereka berdua.


“Kejadian tiba-tiba jadi tidak terkawal dan alat itu terus masuk ke dalam badan lelaki itu,” kata Pope.

Jika alat itu tidak dibawa keluar, lelaki itu boleh mengalami beberapa keadaan serius antaranya pendarahan dalaman.

Pada 19 Oktober 2012, penulis pernah menulis artikel berkenaan kes sama yang berlaku di China dan lebih teruk alat sekz berkenaan tersekat di dalam ususnya selama lima hari.

Doktor di Hospital Zhongshan di China, mengeluarkan dildo sepanjang 23 sentimeter daripada usus lelaki berusia 30 tahun itu menggunakan endoskop – Mynewshub

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab