Saturday 8 November 2014

Luahan hati pelanggan dilayan kurang ajar oleh Cik Jaga Kaunter JKM

Posted By: TTO Admin - 8.11.14

Seorang pengguna Facebook, Puan Anne memuatnaik status luahan hati mengenai layanan buruk yang diterimanya ketika berurusan dengan seorang penjawat awam di Kaunter Jabatan Kemajuan Masyarakat Cawangan Hulu Langat, Selangor.

Baca luahan hati beliau:


Akibat sikap buruk penjawat awam itu, luahan hati Puan Anne dan Gambar penjawat awam itu tersebar di media sosial dan mendapat respon negatif dari ramai orang. Bahkan penjawat awam yang lain turut sama menghentam wanita itu.

Di dalam komen itu juga, seorang penjawat awam dari Pejabat Menteri Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWM) turut memberikan respon mengatakan tindakan telah diambil terhadap wanita itu. 


Semoga menjadi pengajaran kepada penjawat awam yang sering berurusan dengan orang awam. Teringat kempen  3S: (Sapa Senyum Sopan) yang dilancarkan satu masa dahulu untuk kakitangan awam.

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab