Tuesday 11 November 2014

Cerita sebenar kejadian Ibu korbankan diri demi anak dari dirempuh motosikal

Posted By: TTO Admin - 11.11.14

Kejadian menyayat hati berlaku semalam dimana si ibu sanggup mengorbankan dirinya dengan menolak anaknya yang berusia 12 tahun dari dilanggar motosikal yang ditunggang seorang Pelajar Tingkatan 4 di Jalan Pasir Panjang, Kuala Terengganu.

Pada awalnya, kejadian itu dikatakan berpunca daripada motosikal yang dibawa laju oleh Pelajar Sekolah Tengku Bariah itu. Walaubagaimanapun, seorang rakan beliau,  Zaini Dahlan memuatnaik status yang menafikan dakwaan laju itu dan mengatakan rakannya Nabil hanya membawa dengan perlahan.

Zaini yang memuatnaik komen seorang pengguna media sosial, Muhammad Hanafi turut menceritakan mengenai saksi kejadian yang melihat makcik itu melintas jalan di antara celah-celah kereta. Walaubagaimanapun, makcik itu tidak menyedari kehadiran motosikal sebelum dirempuh. Kepala makcik itu telah terhantuk di jalan tar sebelum berlaku pendarahan teruk dan maut ditempat kejadian.

Beliau juga mengatakan sudah menjadi rutin makcik itu dan suaminya melintas jalan untuk ke kedai Roti Canai di seberang jalan. Ketika kejadian, si suami sudahpun melintas jalan itu. Namun, mungkin takdir Tuhan pada hari itu makcik tersebut melintas secara tiba-tiba dan akhirnya dirempuh motosikal.


KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab