Sunday 22 September 2013

Tegar,12 mengaku hisap gam dan merokok sebelum jadi artis popular

Posted By: TTO Admin - 22.9.13


Penyanyi kelahiran tanah seberang, Tegar, 12, yang popular dengan lagu Aku Yang Dulu mengakui pernah menghidu gam dan merokok sebelum bergelar artis popular seperti sekarang.

“Saya sudah tidak hidu gam lagi. Sudah berhenti merokok. Saya juga rindu sama teman-teman,” katanya memetik kenyataan Malaysian Digest.

Tegar kini berada di Malaysia.”Saya tidak pernah sangka nasib saya berubah begini dan saya jadi penyanyi. Penat juga ya, jadi orang kaya, tapi ya, Alhamdulillah.

Walaupun kehidupannya kini boleh dikatakan senang, namun penyanyi cilik ini berkata dia tidak pernah melupakan saat-saat sukar yang pernah dilalui sepanjang menjadi penyanyi jalanan sebelum disunting menjadi artis rakaman.

“Saya jadi penyanyi jalanan sejak umur tujuh tahun. Kalau sekali menyanyi, boleh dapat hingga 100,000 rupiah. Tapi pernah juga balik dengan tangan kosong. Tapi sekarang hidup saya sudah jauh berubah. Saya sudah dapat beli rumah dan beli motor,” ujarnya lagi.

Dalam perkembangan lain, pihak pengurusan Tegar bercadang untuk menerbitkan novel dan juga filem yang menceritakan pengalaman hidup Tegar dan penggambaran filem itu dijangka akan bermula pada bulan hadapan.

Oleh: AUDREY LEE

Artikel lain: Penyanyi "Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang", Tegar hadiah ibu rumah

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab