Wednesday 22 January 2014

Ibu tunggal & bayi 18 bulan melecur dibakar bekas teman lelaki

Posted By: TTO Admin - 22.1.14
Kuala Lumpur: Seorang ibu tunggal serta bayinya berusia empat bulan melecur teruk apabila rumah mereka dipercayai dibakar bekas teman lelaki wanita itu di PPR Setapak Jaya, Wangsa Maju, awal pagi semalam.

Mangsa dikenali sebagai Sarliza Saidin, 29 dan anaknya, Nur Airis Khalisya Mohd Shahril, melecur 80 peratus badan dan dilaporkan kritikal. Ibu Sarliza, Som Dollah, 62, turut melecur pada tangan dalam kejadian kira-kira jam 1.30 pagi.

“Kira-kira jam 1.30 pagi, bekas teman lelaki Sarliza datang ke rumah untuk berbincang hal peribadi sebelum berlaku pertengkaran antara mereka. 

Sarliza dan anak (Kredit Gambar: TheStar.com.my)
“Tiba-tiba lelaki itu menyimbah minyak petrol ke arah Sarliza dan anaknya serta membakar rumah kami sebelum dia mengunci pintu jeriji,” katanya ketika ditemui di Hospital Kuala Lumpur (HKL), semalam.

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa, berkata kedua-dua mangsa yang kritikal kerana melecur dihantar ke HKL.

Beliau berkata, polis tidak menolak kemungkinan kejadian itu berpunca daripada salah faham atau dendam dan menyiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh.

“Suspek kini diburu polis dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi balai polis terdekat bagi membantu siasatan,” katanya, semalam. -Berita Harian

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab