Monday 8 July 2013

UPDATE: Kisah Anniversary seminggu budak sekolah menjadi Viral!

Posted By: TTO Admin - 8.7.13




Video kisah seorang awek bernama Puteri Awani yang memberi ucapan anniversary kepada boyfriendnya (Huzairie Yahya) di dalam youtube telah menjadi viral. Sejak diupload pada 6hb Julai 2013, selama 2 hari video itu telah mencapai lebih 4000 jumlah penonton dan banyak lagi diupload ke laman sosial seperti Facebook.

Ramai yang memberi komen negatif kerana video ini melibatkan banyak perkataan AKU JANJI... Ops. bukan aku janji manifesto BN!... Dan lebih menarik apabila anniversary yang disambut rupa-rupanya baru berusia seminggu! O-M-G

Tapi, satu pujian yang admin boleh beri ialah kepetahan dia berucap. Melihat status di fb dia ni wakil Penang pidato. Boleh tahan! Selepas ni boleh la letak cita-cita ahli politik jiwang hot penuh skandal, janji sana sini. Gurau je dek!

Nasihat admin, habiskan belajar dulu. Kalau angau sangatpun, tak perlulah tunjuk dan public kan semuanya kat media sosial. 99% yang melihat pasti meluat! 

Ini adalah profile yang admin printscreen. Wahh.. relationship dah kahwin. Untunglahh... bila nikahnya dik. Yang pastinya, video ini akan menjadi viral dalam seminggu dua, mungkin akan ada parody bakal diterbitkan. Kita tunggu dan lihat...

Harap Puteri Awani bersabar. Anggaplah ini sebagai pengajaran paling besar dalam zaman remaja anda. Jangan pula buat tindakan yang tak betul selepas ini. Mana lah tau depress yang amat sangat.

Antara komen kat youtube

#Update: 

1) Video youtube tersebut telah diprivatekan.

2) Puteri Awani dalam status twitternya meluahkan kesedihan. Pengajaran besar buat awak!




3) Komen yang mengaku sebagai Pakwe puteri awani dikenal pasti. Memperkenalkan diri sebagai BABA, dan Puteri awani sebagai UMMI. Dasyat.. (Link)



4) Laman Twitter Puteri Awani sudah tidak dapat diakses.



5) Artikel didalam blog Puteri awani kini telah didelete.




6) Telah ada pengguna Facebook mencipta ayat troll daripada Video Puteri Awani




7. Jumlah pembaca blog Puteri Awani meningkat secara mendadak dalam satu-satu masa. Fulamak letak iklan ni konfem masyukkk.


8. Laman Facebook kedua milik Puteri Awani pula telah diremove/tak dapat diakses.


9. Lagi troll telah dicipta sukan Star dan Troll Footbal, tapi kali ini troll kepada Pakwe Puteri Awani bernama Ery


10. Update berhenti setakat ini. Apapun PENGUMUMAN, PUASA JATUH PADA HARI RABU,10 JULAI 2013! Yay! 


UPDATE 9 JULAI



UPDATE 10 JULAI

Najwa Latif terharu Puteri Awani nyanyi lagu Sahabat - http://tengoktvonline.blogspot.com/2013/07/terkini-najwa-latif-terharu-puteri.html

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab