Tuesday 9 July 2013

Parody BOBO Kisah Anniversary Seminggu dapat DISLIKE paling banyak?

Posted By: TTO Admin - 9.7.13



Kisah Puteri Awani akhirnya semakin surut ditelan masa... Masih ada yang cuba menghidupkan kisah ini semula dengan merakamkan parody. Adalah beberapa video yang admin sempat tengok, tapi takde lah gempak macam parody Video DUCKFACE yang jadi viral sebelum ini.

Satu nama yang melonjak naik dengan aksi pelik dalam video iaitu BOBO turut menghangitkan suasana dengan Parody versinya tersendiri. Namun, parody yang BOBO hasilkan ternyata tidak menjadi dan ramai yang memberikan komen negatif berbanding positif.

Malah, video yang diupload kat dalam youtube turut mendapat dislike yang banyak. Admin pun terasa annoying bila lihat video parody ini. Ahhh, jom kita saksikan sendiri beberapa komen rakyat Malaysia dalam video Parody ini.




Admin tak nak kata apa dah, korang baca sendiri lah. Aku ingat BOBO saja buat parody ni untuk menyelamatkan Puteri Awani. Video yang dia buat selalunya Anti Klimaks je kan. haha

Artikel Beraitan

1) Puteri Awani dan Pakwe putus cinta?  http://tengoktvonline.blogspot.com/2013/07/puteri-awani-dan-pakwe-dah-putus-cinta.html

2) Jawapan Puteri Awani http://tengoktvonline.blogspot.com/2013/07/eksklusif-jawapan-puteri-awani-kisah.html

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab