Wednesday 24 September 2014

Gambar suspek tutup muka guna ‘spender’ jadi bahan lawak (Spenderman)

Posted By: TTO Admin - 24.9.14

PETALING JAYA - Amat mengelikan hati. Gara-gara ingin menutup malu, beberapa suspek yang diiringi oleh pihak polis setelah selesai menghadiri satu prosiding perbicaraan di sebuah mahkamah disini hari ini dilihat ‘menyembunyikan’ wajah mereka menggunakan seluar dalam lelaki (spender).

Portal, Berita Harian hari ini memuat naik laporan bertajuk “Reman 15 Anggota, Pegawai Kastam Dilanjut Lima Hari” dimana foto yang disertakan bersama laporan tersebut telah menimbulkan unsur jenaka kepada ribuan pengikut portal berita tersebut.

Suspek yang ditahan berhubung kes penyeludupan arak dan rokok yang tidak dibayar duti dan cukai kastam sehingga menyebabkan negara mengalami kerugian RM4 bilion dilihat menggunakan kaedah yang ‘bijak’ untuk menutup wajah mereka dengan menggunakan seluar dalam berjenama Renoma.

Tindakan mereka secara langsung telah mencuit hati ribuan pengguna dilaman sosial tersebut yang menyifatkan ia suatu tindakan yang sangat kelakar.


Bagaimanapun, segelintir pengguna dilaman sosial tersebut turut menasihati pengguna laman sosial yang lain agar tidak mengaibkan mereka memandangkan suspek masih belum diputuskan samada bersalah ataupun sebaliknya- Malaysian Digest

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab