Friday 12 September 2014

2 Wanita dedah cerita disebalik sikap jururawat dirogoI pemandu Ambulans

Posted By: TTO Admin - 12.9.14


Berikutan penyebaran laporan mengenai seorang jururawat di Hospital Mersing dirogoI oleh pemandu Ambulan, ramai yang merasakan kejadian yang diceritakan itu seakan tidak logik dan seperti ada yang tidak kena. (Baca Laporan disini)

Ramai yang berkongsikan laporan itu dan tidak kurang juga yang menjadikannya sebagai topik bualan hangat.

Melalui laman forum terkenal Malaysia iaitu mforum.cari.com.my, seorang ahli forumer memuatnaik perkongsian yang diperolehinya melalui whatsapp mengenai cerita disebalik sikap jururawat tersebut. Baca perkongsian beliau:
Sekadar perkongsian,betul atau tak tak tau..

[10:17PM, 10/09/2014] Kak Azlina: Saya baru dapat pengesahan dpd rakan di Mersing perkara ni memang benar terjadi dan dalam siasatan. Makluman awal yg kita dapat tepuk sebelah tangan tidak berbunyi berdasarkan statemen meragukan dan jururawat berkenaan memang ada nafsu yg tidak terkawal dan pemeriksaan lanjut sedang dijalankan oleh pakar perubatan HSI benar atau tidak ianya diklasifikasikan rogoI atau telah lebih dpd seorg melakukan hubungan seks.

[10:18PM, 10/09/2014] Kak Azlina: [4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni pon bukan terus report lepas kena rogoI..semalam masih happy lagi pki uniform kerja..tu dah kena tu..org klu dirogoI tentu trauma

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kes ni kalau tau background sn tu semua akan kesian kan driver tu..

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Pg tadi sn ni dah di hadapkan ke matron foo..

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Sn ni mmg dah pernah sekali dok lokap 1 mlm kes pojek ngan guard dlm wad

[4:17PM, 9/10/2014] Kak Suyu Lr: Kitaorg just tunggu dan lihat je lah..pakwe sn ni pon ppk suami org tp dah bercerai talak 3 dik sn ni punya hal..tp tak kawin kawin jgk..

Copy paste dr kwn

Perkongsian di atas pasti menimbulkan persoalan lain. Semoga kebenaran dapat diperolehi samada oleh si pengadu atau pemandu ambulans tersebut agar tiada siapa yang teraniaya.

(SN= Staff Nurse, PPK = Pembantu Perawatan Kesihatan aka Atendan Hospital) 

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab