Saturday 29 June 2013

Isteri memotong kemaluan suaminya kerana iri hati

Posted By: TTO Admin - 29.6.13

Seorang wanita dari California, Amerika yang dituduh memotong kemaluan suaminya dan membuangnya ke dalam tong sampah telah dijatuhi hukuman tujuh tahun penjara seumur hidup.

Catherine Kieu, 50, didapati bersalah atas tuduhan penderaan dan keganasan teruk pada 11 Julai 2011. Namun, dia  layak untuk mendapatkan parol selepas tujuh tahun.

Mangsa yang juga suami kepada Kieu hanya dikenali sebagai Glen di sepanjang perbicaraan, hadir ke mahkamah untuk melihat sesi penghukuman hari ini.

'Saya berharap ini akan menjadi kali terakhir saya pernah melihat dia, "kata beliau.

'Saya merasakan sedikit kelegaan, dan ia adalah satu hari yang amat menyedihkan bagi saya.'



Timbalan Peguam Daerah John Christl memberitahu juri bahawa Kieu, 50, telah memasukkan pil tidur ke dalam tauhu suaminya dan  kemudian menjerit 'Anda berhakkkannya!' sebelum menyerang beliau dengan pisau dapur 10-inci.

Kieu mengikat suaminya di atas katil dengan tali nilon dan kemudian memotong zakarnya dengan pisau dapur 10-inci, menurut pendakwa.

Suaminya telah dirawat dan dibebaskan dari  Pusat Perubatan UC Irvine, tetapi doktor tidak dapat mencantumkan semula zakarnya. Sepanjang perbicaraan, mangsa 60 tahun turut memberi keterangan bahawa dia merasakan seolah-olah dia telah dibunuh.

Kieu iri hati dan marah mengenai rancangan suaminya untuk menceraikan dia kerana suaminya telah berjumpa semula dengan bekas teman wanitanya, kata pihak pendakwa.

#Setia hujung nyawa atau potong! hehe

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab